6.5.11

Excavaciones. Lista de Prehistoria

Estimados colegas,

os enviamos la información para la excavación en la balma del Barranc de la Fontanella (Vilafranca, Els Ports, Castelló).

Se trata de la primera campaña de excavaciones en este yacimiento, que a partir de los materiales de superficie parece que puede contener un depósito Epipaleolítico-Neolítico.

La campaña se desarrollará en el mes de junio, y buscamos voluntarios para participar todo el mes o una de las dos quincenas.

El alojamiento y la manutención corren a cargo de la excavación. Los interesados/as podeis enviar vuestro CV (arqueológico) a una de estas direcciones:

didac.roman@uv.es
ines.domingo@ub.edu

La selección se hará por orden de recepción de solicitudes y priorizando aquellos/as que participen en la campaña completa.

Una saludo,

Dídac Román
Inés Domingo

-------------------------------------
Estimats col·legues,

Us enviem la informació per a l'excavació en la balma del Barranc de la Fontanella (Vilafranca, Els Ports, Castelló). Es tracta de la primera campanya d'excavacions en aquest jaciment, que a partir dels materials de superfície sembla que pot contindre un dipòsit Epipaleolític-Neolític.

La campanya es desenvoluparà en el mes de juny, i busquem voluntaris per a participar-hi tot el mes o en una de les dues quinzenes. L'allotjament i la manutenció corren a càrrec de l'excavació.

Els interessats/des podeu enviar el vostre CV (arqueològic) a una d'aquestes adreces:

didac.roman@uv.es
ines.domingo@ub.edu

La selecció es farà per ordre de recepció de sol·licituds i
prioritzant aquells/es que participen en la campanya completa.

Salutacions,

Dídac Roman
Inés Domingo



No hay comentarios:

Publicar un comentario